23 Eylül 2023 Işık Dağı Doğa Yürüyüşümüzü Başarıyla Tamamladık

Bilkent DOST olarak yeni üyelerimize hoşgeldin niteliğinde yaptığımız Işık Dağı Doğa Yürüyüşünü 23.09.2023 tarihinde başarıyla tamamladık. Toplamda 75 kişi ile gerçekleştirdiğimiz yürüyüşümüzde hem yeni üyelerimizle kaynaştık hem de yeni üyelerimizin doğa sporlarına ilk adımlarını atmalarını sağladık.

Parkurumuz Yağcıhüseyin köyünden saat 11:00 civarlarında başladı. Karagöl Jeositini sağımıza aldıktan sonra ormana doğru sola girdik ve 10-15 dakikalık bir orman yürüyüşünden sonra tekrardan araba yoluna çıkarak, elektrik tellerini takip ederek Salin Yaylasına giden araba yolundan yürüyüş gerçekleştirdik. Saat 13:30 gibi Salin Gölü’nde öğlen yemeği arası verdik.

Öğle yemeğinden sonra ise Işık Dağı Yangın kulesine doğru yola çıktık. Saat 16:30 civarında Tepeye vardık ve 17:00 gibi inişe geçtik. Işık Dağı Yangın Kulesi ile Yağcıhüseyin arasında açılan araba yolundan inişimizi gerçekleştirip saat 19:00’da otobüslere ulaştık ve etkinliğimizi sonlandırdık. Etkinliğimizin sonunda toplamda 14 kilometre yürünmüş, 550 metre rakım kazanılmış ve kaybedilmiştir. Rotaya wikiloctan ulaşılabilir: https://www.wikiloc.com/hiking-trails/isik-dagi-from-yagcihuseyin-143861428

Katılan herkese çok teşekkürler! Tırmanışla Kalın!